Wijzonol finalist BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014!

Wednesday, 02 July 2014

De drie bedrijven die dit jaar strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn bekend. Uit alle inzendingen waren eerder al tien kanshebbers geselecteerd voor deze prestigieuze prijs. Zij mochten vrijdag 27 juni via een elevator pitch de vakjury overtuigen van de kracht van hun marketingconcept. Hieruit kwamen dit jaar in alfabetische volgorde Knauf & Knauf Insulation, PPG Coatings en Wijzonol als finalisten uit de bus. Donderdag 18 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn.

Over de Marketing Jaarprijs

De BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’. Uiteindelijk mochten de tien beste concepten zich vrijdag 27 juni via een korte presentatie bewijzen voor de vakjury. Wijzonol is genomineerd met de Wijzonol Overstapservice.

Wijzonol – Wijzonol Overstapservice

Een schilder stapt niet zomaar over. Hij werkt tenslotte al jaren met een bepaald merk. En daarbij heeft hij in deze economische tijden wel wat anders aan zijn hoofd. Dat begrijpt Wijzonol. Daarom bieden zij een overstapservice die veel meer is dan het overstappen naar een ander merk verf. Het is een partnerschap dat als doel heeft om samen te werken aan groei. Alle deelnemers aan de overstapservice kunnen op een eenvoudige manier sparen voor punten. Over gerealiseerde meeromzet worden vervolgens punten toegekend. Deze punten kunnen worden ingewisseld voor diensten zoals het maken van een professionele bedrijfsfilm, projectfotografie of voor workshops. Het zijn diensten die gericht zijn op het succesvoller maken van de deelnemers.

Prijsuitreiking

Van de drie finalisten worden videoverslagen gemaakt die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014 worden vertoond. De uiteindelijke winnaar wordt voor 50% bepaald door de vakjury en voor 50% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst. In de zevenkoppige jury van 2014 zitten achtereenvolgens:

  • Bernard Verburg (Juryvoorzitter en CEO Bouwmaat Nederland)
  • Paul Brouwer (Verkoopleider Dekker Zevenhuizen)
  • Michiel Damhuis (Business Development Manager ATAG Nederland B.V.)
  • Marie-José Tijssen (Marketing Manager Technische Unie)
  • Peter Fraanje (Directeur NVTB)
  • Jan-Paul Schop (Managing Director USP Marketing Consultancy B.V.)
  • Boudewijn Goedhart (Directeur BouwKennis B.V.) BouwKennis

Kom op 18 september naar de Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn en laat je, samen met 450 andere professionals, inspireren door interessante sprekers. Aanmelden kan via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl.

Bron: BouwKennis

Meer nieuws

thumbnail Koninklijke Onderscheiding voor Marlies van Wijhe

Marlies van Wijhe, algemeen directeur van Koninklijke Van Wijhe Verf heeft woensdag 11 december een Koninklijke onderscheiding ‘Ridder in de Orde van Oranje-Nassau’ in ontvangst mogen nemen van Zwolse burgemeester Peter Snijders. Ze is onderscheidden op basis van haar 25-jarige verdiensten voor het familiebedrijf Koninklijke van Wijhe Verf en haar inzet voor duurzaamheid, innovatie in de branche en op maatschappelijk en cultureel vlak.

Koninklijke van Wijhe Verf wil in 2025 klimaatneutraal zijn

Koninklijke Van Wijhe Verf – producent van Wijzonol bouwverven - legt een ambitieus, duurzaam plan op tafel. Het bedrijf wil in 2025 al klimaatneutraal zijn. “Het gaat écht niet goed met het de biodiversiteit en de klimaatsverandering”, zegt CEO Marlies van Wijhe. “Er moet nú iets gebeuren.”

Koninklijke Van Wijhe Verf is ‘Best For The World 2019’

Verfemmers van 100% Post Consumer Recyclaat - Wijzonol De eerste verfemmer van 100% Post Consumer Recyclaat op de markt

De bedrijven Koninklijke Van Wijhe Verf, Dijkstra Plastics en Veolia Polymers hebben de handen ineengeslagen en komen met de eerste verfemmer, die gemaakt is van 100% Post Consumer Recyclaat (PCR). Daarmee zetten ze een belangrijke stap naar een volledig circulair systeem.

Wijzonol Happy Day 2019 Wijzonol op pad met een missie tijdens de Happy Day

Een glimlach op het gezicht bij honderden vakschilders. Dat was het effect van de Wijzonol Happy Day 2019 op dinsdag 21 mei. Ruim 100 collega’s van Koninklijke Van Wijhe Verf en partners van de verfgroothandels doorkruisten heel Nederland. Ze verrasten meer dan 1000 schilders met duurzame cadeaus en een groene boodschap.