Wijzonol finalist BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014!

Wednesday, 02 July 2014

De drie bedrijven die dit jaar strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn bekend. Uit alle inzendingen waren eerder al tien kanshebbers geselecteerd voor deze prestigieuze prijs. Zij mochten vrijdag 27 juni via een elevator pitch de vakjury overtuigen van de kracht van hun marketingconcept. Hieruit kwamen dit jaar in alfabetische volgorde Knauf & Knauf Insulation, PPG Coatings en Wijzonol als finalisten uit de bus. Donderdag 18 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn.

Over de Marketing Jaarprijs

De BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’. Uiteindelijk mochten de tien beste concepten zich vrijdag 27 juni via een korte presentatie bewijzen voor de vakjury. Wijzonol is genomineerd met de Wijzonol Overstapservice.

Wijzonol – Wijzonol Overstapservice

Een schilder stapt niet zomaar over. Hij werkt tenslotte al jaren met een bepaald merk. En daarbij heeft hij in deze economische tijden wel wat anders aan zijn hoofd. Dat begrijpt Wijzonol. Daarom bieden zij een overstapservice die veel meer is dan het overstappen naar een ander merk verf. Het is een partnerschap dat als doel heeft om samen te werken aan groei. Alle deelnemers aan de overstapservice kunnen op een eenvoudige manier sparen voor punten. Over gerealiseerde meeromzet worden vervolgens punten toegekend. Deze punten kunnen worden ingewisseld voor diensten zoals het maken van een professionele bedrijfsfilm, projectfotografie of voor workshops. Het zijn diensten die gericht zijn op het succesvoller maken van de deelnemers.

Prijsuitreiking

Van de drie finalisten worden videoverslagen gemaakt die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014 worden vertoond. De uiteindelijke winnaar wordt voor 50% bepaald door de vakjury en voor 50% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst. In de zevenkoppige jury van 2014 zitten achtereenvolgens:

  • Bernard Verburg (Juryvoorzitter en CEO Bouwmaat Nederland)
  • Paul Brouwer (Verkoopleider Dekker Zevenhuizen)
  • Michiel Damhuis (Business Development Manager ATAG Nederland B.V.)
  • Marie-José Tijssen (Marketing Manager Technische Unie)
  • Peter Fraanje (Directeur NVTB)
  • Jan-Paul Schop (Managing Director USP Marketing Consultancy B.V.)
  • Boudewijn Goedhart (Directeur BouwKennis B.V.) BouwKennis

Kom op 18 september naar de Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn en laat je, samen met 450 andere professionals, inspireren door interessante sprekers. Aanmelden kan via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl.

Bron: BouwKennis

Meer nieuws

Inzicht in de jaarlijkse CO2-footprint van verf met de Wijzonol Levensduurverwachting Tool

Wijzonol Bouwverven helpt opdrachtgevers en onderhoudsbedrijven bewuste keuzes te maken om het onderhoud van schilderwerk te verduurzamen. In de Wijzonol Levensduurverwachting Tool, waarin per object de onderhoudscycli van verschillende verfsystemen inzichtelijk zijn, is nu ook de CO2-footprint inzichtelijk.

In hoeverre zegt het biobasedgehalte iets over de werkelijke duurzaamheid van een verfproduct?

Eisma’s Schildersblad ging in gesprek met een aantal deskundigen. Ook met onze collega Ron Hulst, Manager R&D bij Koninklijke Van Wijhe Verf.

Doe mee met de Wijzonol Bloemen Zaaiwedstrijd voor Zwolse basisschoolleerlingen

Wijzonol organiseert de ‘Wijzonol Bloemen Zaaiwedstrijd voor Blije Bijen’. Voor de wedstrijd zoekt Wijzonol enthousiaste Zwolse basisschoolleerlingen die mee willen helpen met het zaaien van miljoenen biologische bloemenzaden, om bijen aan meer voedsel te helpen. De wedstrijd gaat woensdag 22 april op de Nationale Zaaidag van start. Meld je nu aan en win biologische ijsjes voor je hele klas.

Wijzonol compenseert CO2 met klimaatbestendig bos in Het Nationale Park De Hoge Veluwe

ZWOLLE - Natuur en landschap zijn continu in beweging. Soms door natuurlijke oorzaken, maar vaak als gevolg van menselijke activiteit. De laatste jaren hebben verzuring en klimaatverandering een grote impact op de natuur. Deze veranderingen gaan zo snel en rigoureus, dat verschillende soorten dreigen te verdwijnen. Het Nationale Park De Hoge Veluwe zet daarom diverse beheermaatregelen in om de effecten van verzuring op heidevelden en zandgronden tegen te gaan. Onlangs is er dankzij Wijzonol Bouwverven in het Park een stuk ‘klimaatbestendig bos’ geplant.

Op afstand blijven wij in beweging

Wijzonol maakt CO2 footprint check van verfproducten mogelijk

Wijzonol maakt CO2 footprint check van verfproducten mogelijk

Koninklijke Van Wijhe Verf als klimaatondernemer

Energieleverancier Vattenfall heeft Koninklijke Van Wijhe Verf gevraagd om deel te nemen aan hun videoserie ‘Klimaatondernemers’. Hierin staan ondernemers centraal die aansluiten bij hun missie: fossielvrij leven binnen één generatie. Dat wil zeggen: zonder gebruik van fossiele brandstoffen: aardgas, aardolie en steenkool. Als B Corporation maakt Van Wijhe Verf een positieve impact op milieu en maatschappij. Hoe wij dat doen? Bekijk de video.

De vernieuwde Wijzonol Verftechnisch Advies app

Wijzonol Bouwverven lanceert vandaag de vernieuwde Verftechnisch Advies app. Met de app maakt Wijzonol het de ZZP schilder nu nog makkelijker om in 2 minuten op locatie een professioneel en gepersonaliseerd verftechnisch advies en offerte te maken.

thumbnail Koninklijke Onderscheiding voor Marlies van Wijhe

Marlies van Wijhe, algemeen directeur van Koninklijke Van Wijhe Verf heeft woensdag 11 december een Koninklijke onderscheiding ‘Ridder in de Orde van Oranje-Nassau’ in ontvangst mogen nemen van Zwolse burgemeester Peter Snijders. Ze is onderscheidden op basis van haar 25-jarige verdiensten voor het familiebedrijf Koninklijke van Wijhe Verf en haar inzet voor duurzaamheid, innovatie in de branche en op maatschappelijk en cultureel vlak.

Koninklijke van Wijhe Verf wil in 2025 klimaatneutraal zijn

Koninklijke Van Wijhe Verf – producent van Wijzonol bouwverven - legt een ambitieus, duurzaam plan op tafel. Het bedrijf wil in 2025 al klimaatneutraal zijn. “Het gaat écht niet goed met het de biodiversiteit en de klimaatsverandering”, zegt CEO Marlies van Wijhe. “Er moet nú iets gebeuren.”