fbpx

Wijzonol finalist BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014!

Wijzonol finalist BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014!

De drie bedrijven die dit jaar strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn bekend. Uit alle inzendingen waren eerder al tien kanshebbers geselecteerd voor deze prestigieuze prijs. Zij mochten vrijdag 27 juni via een elevator pitch de vakjury overtuigen van de kracht van hun marketingconcept. Hieruit kwamen dit jaar in alfabetische volgorde Knauf & Knauf Insulation, PPG Coatings en Wijzonol als finalisten uit de bus. Donderdag 18 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn.

Over de Marketing Jaarprijs

De BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’. Uiteindelijk mochten de tien beste concepten zich vrijdag 27 juni via een korte presentatie bewijzen voor de vakjury. Wijzonol is genomineerd met de Wijzonol Overstapservice.

Wijzonol – Wijzonol Overstapservice

Een schilder stapt niet zomaar over. Hij werkt tenslotte al jaren met een bepaald merk. En daarbij heeft hij in deze economische tijden wel wat anders aan zijn hoofd. Dat begrijpt Wijzonol. Daarom bieden zij een overstapservice die veel meer is dan het overstappen naar een ander merk verf. Het is een partnerschap dat als doel heeft om samen te werken aan groei. Alle deelnemers aan de overstapservice kunnen op een eenvoudige manier sparen voor punten. Over gerealiseerde meeromzet worden vervolgens punten toegekend. Deze punten kunnen worden ingewisseld voor diensten zoals het maken van een professionele bedrijfsfilm, projectfotografie of voor workshops. Het zijn diensten die gericht zijn op het succesvoller maken van de deelnemers.

Prijsuitreiking

Van de drie finalisten worden videoverslagen gemaakt die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014 worden vertoond. De uiteindelijke winnaar wordt voor 50% bepaald door de vakjury en voor 50% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst. In de zevenkoppige jury van 2014 zitten achtereenvolgens:

  • Bernard Verburg (Juryvoorzitter en CEO Bouwmaat Nederland)
  • Paul Brouwer (Verkoopleider Dekker Zevenhuizen)
  • Michiel Damhuis (Business Development Manager ATAG Nederland B.V.)
  • Marie-José Tijssen (Marketing Manager Technische Unie)
  • Peter Fraanje (Directeur NVTB)
  • Jan-Paul Schop (Managing Director USP Marketing Consultancy B.V.)
  • Boudewijn Goedhart (Directeur BouwKennis B.V.) BouwKennis

Kom op 18 september naar de Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn en laat je, samen met 450 andere professionals, inspireren door interessante sprekers. Aanmelden kan via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl.

Meer nieuwsartikelen

Vragen? Neem contact met ons op.

Volg Wijzonol op social media

Volg de laatste ontwikkelingen.

Kies jouw online verfwinkel

Beoordeel dit product
Reviews over
Wijzonol finalist BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014!

Er zijn op dit moment nog geen reviews.

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief​.

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief​.

Kleur toegevoegd aan Semppels

Deze kleur is toegevoegd aan jouw Semppels.

Let op: de Wijzonol Semppel kleurtester bevat de Wijzonol muurverf mat. Deze heeft een matte uitstraling, maar geeft wel een goede kleurindruk.

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief​.